0 oy
213 göst.
5 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,362 puan) sordu
Kızlar hamileyim ve beta hcg m düşük çıkmıştı 8 gün gecikmeye rağmen değerim 20 çıktı  2nci  kez kan vereceğim Ama hemşirem haftaya cumaya kadar bekle dedi sonra yap ama benim için içimi yiyo 2 günde bir yapmak gerekmiyormu perşembe günü kan verdim bugün 3ncu gün bugün kan versemmi yoksa beklesemmi sizce 

1 cevap

0 oy
5 Kasım 2022 (30 puan) cevapladı
Bence bekle canım en azından pazartesi yaptır daha net olur
5 Kasım 2022 (1,362 puan) yorumladı
Haklisin canım sabredebilirsem pazartesiyi bekliycem
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 322 göst.
0 oy
3 cevap 432 göst.
0 oy
5 cevap 530 göst.
0 oy
4 cevap 604 göst.

1,512,734 soru

24,673,046 cevap

367,375 kullanıcı

...