0 oy
126 göst.
4 Kasım 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (174 puan) sordu
İyi geceler kızlar 3 günden beri karnımın sağ üst kısmında batma ve sancıma gibi ağrılar oluyor biraz kıvrandırıp geçip gidiyor..gün içerisinde de aralıklarla oluyor. Tansiyonum vs şuana kadar normaldi. Gebelik zehirlenmesi için endişe etmeli miyim bu ağrıdan dolayı.. 

Ayrıca bugün gün boyu siddetli baş ağrısı çektim ve 2 parol sonucu az önce iyileştim. Böyle yasayanlar oldu mu acaba gebelik zehirlenmesi mi bu ya acile gidip gitmemekte kararsız kaldım..
Gebelik haftası 34

1 cevap

0 oy
4 Kasım 2022 (174 puan) cevapladı
Ayrıca ağrı kesici baş ağrısını geçirmesine rağmen halen karnımın sağ üstünde batma ağrı gelip gidiyor..
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 356 göst.
0 oy
2 cevap 417 göst.
0 oy
2 cevap 449 göst.
0 oy
2 cevap 427 göst.

1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...