0 oy
271 göst.
4 Kasım 2022 Doğum kategorisinde (161 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar İzmir Ege üniversitesi tıp fakültesi Hastanesi'nde doğum yapan varmı acaba benim 4 sezeryan olucak doktorları nasıl iyiler mi stajyer mi yaptırıyor doğumu yardımcı olursanız sevinirim çok tedirginim 
Gebelik haftası 32+0

1 cevap

0 oy
10 Ocak 2023 (74 puan) cevapladı
Dogumunuz nasıl geçti hastane nasıldı 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 251 göst.
0 oy
3 cevap 410 göst.

1,512,748 soru

24,673,342 cevap

367,397 kullanıcı

...