0 oy
230 göst.
4 Kasım 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (10 puan) sordu
6. Ayima girdim diseti iltihabim var yüzüm aşırı şiş antibiyotik yazdı doktorum hiç etki yok diş dokturu ile görüştüm çürüyen dişin sinirinj alalım iltihabi atar dedi fikirlerinizi bekliyorum 
Gebelik haftası 25
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
4 Kasım 2022 (1,089 puan) cevapladı
Yani iltihap daha kotu dra guvenin hamileyken de bircok islem yapiliyor inanain iltihapli disten daha az zarar verir 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 175 göst.
15 Eylül 2023 Doğum kategorisinde Dil-ara (2 puan) sordu
0 oy
9 cevap 1,059 göst.
0 oy
3 cevap 387 göst.

1,512,391 soru

24,668,538 cevap

367,128 kullanıcı

...