0 oy
538 göst.
4 Kasım 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (713 puan) sordu
İkinci gebeliğim ama boğulacak gibi oluyorum iglumdada böyleydi sn Ufak birşeyi sıkıntı haline getrip sonra boğulacak gibi oluyorum benim gibi olan varmı olduysda ne yaptınız nefes alamıyorum
Gebelik haftası 20

3 Cevap

0 oy
4 Kasım 2022 (2,128 puan) cevapladı
Ben ilk hamileligimde geceleri kalkip aglardim. Bol bol disari cik, cocugunla vakit gecir. Bi hobi edin. Hormonlardan bunlar normal seyler :)
-Reklam-
0 oy
6 Kasım 2022 (145 puan) cevapladı
Derinmi nefes alamama oluyomu bnde sizin gibiyim boğuluyo gibi oluyom derin nefes alamiyom. H
0 oy
6 Kasım 2022 (178 puan) cevapladı

Bende aynıyım bende kendime çözüm bulamyrm ilk gebeliğim hic böyle değildi benimde ikinci gebeliğim ve tabi yanında sıkıntılar da ek oluyor bana onlarda olunca herşey üstüme geliyor ağlasamda boş geliyor dursamda bambaska bi ruh hali oldum çözüm olursa bende yapim :angel:

8 Kasım 2022 (713 puan) yorumladı
Hayattan soğudum resmen

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 328 göst.
0 oy
1 cevap 144 göst.

1,512,706 soru

24,672,803 cevap

367,361 kullanıcı

...