0 oy
123 göst.
2 Kasım 2022 Doğum kategorisinde (68 puan) sordu
Kızlar batmanda doğum yapan var mi özelde değil ama devlette veya araştırmada yapan var mi hangisi daha iyi hangisi daha iyi ilgileniyo acaba ilk digumum cok kotu gecmisti hemsireler felan cok kotu davranmisti bunda korkuyorum iyi olana denk gelirim inşallah bu doğumum batmanda olacak büyük ihtimalle o yüzden merak ediyorum 
Gebelik haftası 33

1 cevap

0 oy
2 Kasım 2022 (68 puan) cevapladı
Bilgisi olan yok mu
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 152 göst.
22 Aralık 2022 Doğum kategorisinde Katibehnm (6 puan) sordu
0 oy
0 cevap 108 göst.
28 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde User010172 (374 puan) sordu
0 oy
2 cevap 514 göst.
14 Ağustos 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esraseker (201 puan) sordu

1,512,307 soru

24,667,536 cevap

367,070 kullanıcı

...