0 oy
247 göst.
1 Kasım 2022 Tüp Bebek kategorisinde (17 puan) sordu
Merhabalar benim sorum tüpleri bağlatan anneler daha sonra tüp bebek ile hamile kalan oldu mu,süreç nasıl ilerliyor ve riskli gebelikten sonra kaç yıl aradan sonra tekrar tüpleri actirdiniz?
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 941 göst.
0 oy
1 cevap 569 göst.
0 oy
7 cevap 1,174 göst.
0 oy
10 cevap 1,209 göst.
5 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Diola (81 puan) sordu

1,512,713 soru

24,672,878 cevap

367,367 kullanıcı

...