0 oy
101 göst.
1 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Kızlar ben 4 aylık hamileyim ve karnım çok kötü ağrıyor doktora  söyledim net bir şey söylemedi acaba bu çocuğu kötü etkiler mi fikrinizi beyan ederseniz sevinirim

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 214 göst.
6 Mayıs 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Vrkn0344 (123 puan) sordu
0 oy
7 cevap 150 göst.
7 Mart Doğum kategorisinde Ask07 (219 puan) sordu

1,512,480 soru

24,669,695 cevap

367,190 kullanıcı

...