0 oy
166 göst.
31 Ekim 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (610 puan) sordu
Gebelik yok düşünüyorum ama mide bulantısı car neden

1 cevap

0 oy
31 Ekim 2022 (8 puan) cevapladı
İlk 3 ay normal. Hatta benim 4 ay sürmüştü 2.yarı dönem rahatım şükür 
31 Ekim 2022 (230 puan) yorumladı
Gebelik yok demiş ama

Belki de midenizi üşüttünüz eğer ki adet gecikmesi veya gebeliğe benze belirtileriniz varsa kan testi yaptırın. Geçmiş olsun uamrım hayırlısı olur hakkınızda ♥️
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 647 göst.
0 oy
4 cevap 697 göst.
0 oy
8 cevap 762 göst.
0 oy
4 cevap 598 göst.

1,512,149 soru

24,665,569 cevap

366,955 kullanıcı

...