0 oy
151 göst.
29 Ekim 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (177 puan) sordu
Merhaba kızlar ayaklarım çok şişdi. Kayınvalidem kilo aldın diyor amma bence kilo değil ödem. Çok sinirim bozuluyo o öyle söyledikçe. Sizce ne yapa bilirim fazla ödem olmaması için?
Gebelik haftası 36+6

2 Cevap

0 oy
29 Ekim 2022 (3,758 puan) cevapladı
Bol bol su için tuz tüketmeyin ayaklarınıza yastık koyun uzanırken birde fazla ayakta kalmayın bu dönemde ister istemez oluyor şişkinlik 
-Reklam-
0 oy
29 Ekim 2022 (607 puan) cevapladı
İnsan kendini bilmez mi yaa şişlik ayrı bir şey kilo ayrı bir şey. Zaten şiş olduğu zaman ayaklar bacaklar gerilir ve aşırı derece de kaşıntı yapar. Canım ayaklarını tuzlu suda beklet. Tuzdan hamurdan ekmekten uzak dur. Otururken ayaklarını sallama uzat mutlaka

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 276 göst.
0 oy
2 cevap 267 göst.
9 Temmuz 2024 Doğum kategorisinde Minikmucizem.... (100 puan) sordu
0 oy
0 cevap 162 göst.
23 Nisan 2024 Doğum kategorisinde Rabia azman (1 puan) sordu

1,512,230 soru

24,666,613 cevap

367,021 kullanıcı

...