2 li tarama testinde hormonlar bu sekilde cikti doktor hormonlar düşük gebeliginin takip edilmesi gerekiyor dedi. Daha once yasayan var mi nedir ne değildir bilen bilgilendirebilir mi ?
1,512,350 soru
24,668,064 cevap
367,107 kullanıcı