0 oy
186 göst.
28 Ekim 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (338 puan) sordu

2 li tarama testinde hormonlar bu sekilde cikti doktor hormonlar düşük gebeliginin takip edilmesi gerekiyor dedi. Daha once yasayan var mi nedir ne değildir bilen bilgilendirebilir mi ? 

image

Gebelik haftası 15+2
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 349 göst.
0 oy
4 cevap 296 göst.
0 oy
1 cevap 251 göst.
0 oy
1 cevap 503 göst.

1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...