Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Doğum olabilirmi bel ağrısı olmadan
0
oy
300
göst.
27 Ekim 2022
Doğum
kategorisinde
Sumru11112
(
19
puan)
sordu
Bacaklarımda kasılma karnimda toplanma ve genitalde ağrı var ara aşağıya baskı oluyor kendimi çok yorgun hissediyorum bebeğim gelmeye mi çalışıyor acaba
Gebelik haftası
39+1
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
3 Cevap
0
oy
27 Ekim 2022
Beyzaa95
(
3,758
puan)
cevapladı
Benim de bel agrim hiç olmadı ta ki suni sancı verdiklerinde oldu gerçek sancı olsa duramazsin oturamazsin yatamazsin ben 1bucuk gün sancı çektim acilmam 6cm olunca yatış yapıldı 8cm olunca suni sancı taktılar yarisina gelmiştim doğum oldu
27 Ekim 2022
Beyzaa95
(
3,758
puan)
yorumladı
Bende doğum yapmasaydim bugün 39+1 di ;) ben 37+5 te doğum yaptım
Rabbim sizlere de kolay doğum nasip etsin bir avazda kurtarsın
27 Ekim 2022
Sumru11112
(
19
puan)
yorumladı
Sürekli idrarım var gibi hissediyorum ya ama daha yeni başladı
27 Ekim 2022
Beyzaa95
(
3,758
puan)
yorumladı
O bebek baskı yaptığı için
27 Ekim 2022
Sumru11112
(
19
puan)
yorumladı
İnşallah doğar artık
27 Ekim 2022
Beyzaa95
(
3,758
puan)
yorumladı
İnşallah sağlıklı bir şekilde vaktinde gelsin bebiş
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
27 Ekim 2022
Simge81
(
5
puan)
cevapladı
Bende bekleyeyim burada aynı durumdayım bende . Doktor muaneye çağırdı gitmek istemiyorum çünkü alttan muane yapıyor çatı değil ama sürekli uyarı vermeye çalışıyor doğum başlasın diye oda canımı çok acıttı bana kızdı bi dünya bide buna dayanamazsan normel doğum yapamazsın hastanemizde sezeryan doğum yapmıyor gidersin özele baya moral bozdu . Oğlum da gelmek istemiyor daha
27 Ekim 2022
Beyzaa95
(
3,758
puan)
yorumladı
Kasmazsaniz ağrınız olmaz aslında
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
27 Ekim 2022
elifbgt
(
35
puan)
cevapladı
canım erkek bebekte bel ağrısı olmuyo kassık ağrısı oluyo kızda bel ağrısı kassık ağrısı ikisi birden oluyo ama
27 Ekim 2022
Sumru11112
(
19
puan)
yorumladı
Kız bebeğim ama bel ağrısı ımık ımık regli ağrısı gibi başladı şimdi
27 Ekim 2022
elifbgt
(
35
puan)
yorumladı
dogumun başlamış ozaman canim bol bol yürü evin icinde hayirlıca kucagına alırsın inşallah
27 Ekim 2022
Sumru11112
(
19
puan)
yorumladı
Gerçekten mi ya ben biraz geziyim sukuat falan yapıyorum inşallah baslamistir
27 Ekim 2022
elifbgt
(
35
puan)
yorumladı
şuan hafif hafif giriyodur ağrı git gide cogalır sancıların 1 2 saat evde cek sonrq git hastaneye
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili bir soru bulunamadı
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,565)
Hamilelik Dönemi Genel
(446,020)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,419)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,892)
Hamilelikte Beslenme
(7,824)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,793)
Hamilelik Alışveriş
(10,862)
Hamile Kalamama
(16,585)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,748
soru
24,673,328
cevap
367,394
kullanıcı
...