0 oy
392 göst.
27 Ekim 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (472 puan) sordu
Düşüğe falan neden olrmu kızlar madımak canm çekti yesem bişy olrmu?
Gebelik haftası 5

2 Cevap

0 oy
27 Ekim 2022 (1,253 puan) cevapladı
Neden yenmesin ki ben yedim ama abartmadim 
27 Ekim 2022 (472 puan) yorumladı
Düşüğe falan neden olrmu diye dusundum
27 Ekim 2022 (1,253 puan) yorumladı
Az yemekte fayda var eğer bir sıkıntı yok ise yiyin mesela maydanoz için düşük yapıyor diyorlar doktor diyor ki  bir bağ ve hergun yerseniz
-Reklam-
0 oy
27 Ekim 2022 (104 puan) cevapladı
Tam emin olmamakla birlikte olacağını düşünüyorum. Ben yedim bi ağrım sızım olmadı. Hatta olsa yine yerim. 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 1,087 göst.
0 oy
3 cevap 437 göst.
0 oy
6 cevap 447 göst.
28 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Handan2009 (267 puan) sordu
0 oy
8 cevap 634 göst.
27 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cns22 (518 puan) sordu

1,512,177 soru

24,665,955 cevap

366,975 kullanıcı

...