Merhaba hanımlarİsim konusunda kararsızım.Bir tane kızım var adı Asya.İkınci hamileliğim,bir kızımız daha olacak inşallahİsim olarak ya Akça ya da Ayda düşünüyoruz.Sizce hangisi fikirlerinizi almak istiyorum.Gebelik dışı konusundan soramadım kusura bakmayın.
1,512,165 soru
24,665,762 cevap
366,968 kullanıcı