0 oy
118 göst.
27 Ekim 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (21 puan) sordu

Merhaba hanımlar:)İsim konusunda kararsızım.Bir tane kızım var adı Asya.İkınci hamileliğim,bir kızımız daha olacak inşallah<3İsim olarak ya Akça ya da Ayda düşünüyoruz.Sizce hangisi fikirlerinizi almak istiyorum.:)Gebelik dışı konusundan soramadım kusura bakmayın.

Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 345 göst.
28 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pmm (3 puan) sordu
+1 oy
12 cevap 707 göst.
0 oy
2 cevap 333 göst.
0 oy
3 cevap 427 göst.
20 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nefesimm.216 (423 puan) sordu

1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...