Kızlar normalde adetim bugün ama dün test yaptım. İlk etapta birşey yoktu ama şuan gözle görülür çizgi var. Acep kuruma çizgisi mi. Bu arada geçen ay 3 gün önce, ondan önceki ay 5 gün önce, erken oldum
1,512,338 soru
24,667,956 cevap
367,096 kullanıcı