39+1 gelen giden yok. Sen neden acele ediyorsun
36.3 haftaligiz ya zaman geçmek bilmiyor
36+0 olduk sağlıkla gelsin minikler
25 haftalık. İkinci gebeliğim. Hiç acelemiz yok ilki 40+3 te doğdu bunda kesin 40 ı görürüm de + sını bilemiycem
1,512,165 soru
24,665,762 cevap
366,968 kullanıcı