21 Ekim de 41.7 ydi su an böyle iyimi kötü mü güzel yükselmiş mi kızlar) ay inşallah yükselip sonra tekrar düşük yaşamam psikolojikmenbbu düşünceyi atamıyorum
1,512,302 soru
24,667,445 cevap
367,066 kullanıcı