Merhabalar dünden beri başlayan sağ tarafta bir ağrı arada sancı gibi ve bebek oynadıkça daha da şiddetleniyor. 4 yıl önce apandisit ameliyatı oldum ondan olabilir mi yada erken doğum
1,512,234 soru
24,666,647 cevap
367,028 kullanıcı