0 oy
184 göst.
20 Ekim 2022 Doğum kategorisinde (26 puan) sordu
Cumartesi sezeryen olcam anestezi için öneriniz nedir?
Gebelik haftası 39+0

2 Cevap

0 oy
20 Ekim 2022 (157 puan) cevapladı
Epidural tabi ki daha kolaylık kendinde oluyorsun bebeğini görüyorsun hemen falan tabi yapan uzmaninda çok iyi olması gerej
20 Ekim 2022 (26 puan) yorumladı
Sonrasında ağrı samcı vs çok oldu mu?
-Reklam-
0 oy
20 Ekim 2022 (526 puan) cevapladı
27 gün önce spinal sezeryan oldum . Bebegini görmen oyle güzel bi duygu ki . Kesinlikle tavsiye ediyorum. 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 184 göst.
18 Haziran Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eda1404 (786 puan) sordu

1,512,674 soru

24,672,139 cevap

367,317 kullanıcı

...