0 oy
307 göst.
20 Ekim 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (17 puan) sordu
Gebelikte çatlaklık için ne kullandınız gerginlik oluyor 
Gebelik haftası 13+3

3 Cevap

0 oy
20 Ekim 2022 (6,204 puan) cevapladı
Sabah ve akşam Mustela kullandım. Öğlenleri de kantaron yağı. Hiç çatlak olmadı
-Reklam-
0 oy
20 Ekim 2022 (2,870 puan) cevapladı
İncia nın çatlak kremini kullandım. Hem doğal içerikli hem de çok güzel. Hiç çatlağım olmadı. 
20 Ekim 2022 (17 puan) yorumladı
İsmi. Nedir
20 Ekim 2022 (2,870 puan) yorumladı
İncia.
20 Ekim 2022 (2,870 puan) yorumladı
https://ty.gl/0o0w1vf67l
0 oy
20 Ekim 2022 (1,037 puan) cevapladı
Ben badem yağı kulandim canım ama 32 den sonra çatladım 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 326 göst.
0 oy
10 cevap 524 göst.
0 oy
3 cevap 248 göst.
18 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ezbar (122 puan) sordu
0 oy
5 cevap 300 göst.

1,512,202 soru

24,666,218 cevap

366,988 kullanıcı

...