0 oy
168 göst.
17 Ekim 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (44 puan) sordu
Merhaba 37+2 haftalık hamileyim birkaç gündür karnımda geceleri uyutmayacak kadar kaşıntı oluyor bununla beraber damarla çıkıyor çatlak diyebiliriz. Doktorum Ovadril Losyon verdi gebelikte önermiyorlarmış internette okudum kullanan var mı???
Gebelik haftası 37+2

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 137 göst.
19 Eylül 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde AyferK (184 puan) sordu
0 oy
0 cevap 144 göst.
15 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kymwgg (22 puan) sordu
0 oy
0 cevap 200 göst.
27 Haziran 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Kübra48 (783 puan) sordu

1,512,674 soru

24,672,139 cevap

367,317 kullanıcı

...