0 oy
160 göst.
17 Ekim 2022 Doğum kategorisinde (49 puan) sordu
Kızlar bebeğim 37.haftada 3300 kg di şu an 39+3 3070 gram sorun olacak bişey var mı aceba kilo alması gerektiği yerde veriyo
Gebelik haftası 39+3

1 cevap

0 oy
17 Ekim 2022 (4,793 puan) cevapladı
Doktor bir şey demedi mi? Gelişim tamamen durduğunda ya da gerilediğinde sezeryanla aliyolar genelde. Benim kızımda gelişim geriliği vardı ama az da olsa kilo alımı olduğu için problem olmadı. 40+3 te 3 kg doğdu 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 610 göst.
0 oy
2 cevap 1,400 göst.

1,512,653 soru

24,671,861 cevap

367,297 kullanıcı

...