0 oy
197 göst.
16 Ekim 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (580 puan) sordu

Merhaba. 7 haftalık hamileyim ve 4 gündür kanamam var. Doktora gittiğimde ise kesenin rahim içinde olduğunu söylediler. Ama kanama geçmedi. Az önce de lavaboya gittiğimde böyle bir şeyle karşılaştım. Lütfen yardımcı olur musunuz. 

image

Gebelik haftası 7

1 cevap

0 oy
16 Ekim 2022 (28 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Dusuk kanamasi rengi bu sekilde olmaz parca rengide koyu kirmizi et parcasi gibi olur canim normal bi kanama ama proloton ine iste doktorundan. 
16 Ekim 2022 (580 puan) yorumladı
Önce kahverengiydi kanamam şimdi adet olduğumuzdaki gibi. Bu parçayı ayrı peceteye aldım canım.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 375 göst.
0 oy
1 cevap 214 göst.
19 Eylül 2023 Doğum kategorisinde Yesim_51 (24 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...