Tonusun ola bilir... bendede aynısı oluyor. Ben papaverin adlı mum kullanıyorum zararsız zaten.. 10 dakikaya etkisini gösteriyor çok iyi.Ama sen yinede doktoruna söyle
1,512,406 soru
24,668,742 cevap
367,146 kullanıcı