0 oy
261 göst.
14 Ekim 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (44 puan) sordu
2 gündür bebeğim çok haraketsiz bu haftalarda normal mi sizce doktora gitmeli miyim?
Gebelik haftası 36+3

2 Cevap

0 oy
14 Ekim 2022 (84 puan) cevapladı
Bence bi doktora görünün çünkü benim bebegim doguma kadar hareket ediyordu 
-Reklam-
0 oy
14 Ekim 2022 (24 puan) cevapladı
Alanı daraldığı için hareketleri kısıtlı olur arada çikolata yiyip gözlemleyin 
14 Ekim 2022 (44 puan) yorumladı
Az önce kahvaltı yaptım normalde sabah daha yataktan çıkmadan kıpır kıpır olurdu 2 saat de 10 haraket gözlemlemek gerekiyormuş 3 haraket gözlemledim şimdiye kadar çikolatada yedim napcam bilmiyorum
14 Ekim 2022 (24 puan) yorumladı
Her çoçuk bir olmuyo canım annenin hamilekikte aldığı kilo bebeğin kilosu yağ oranı vs çok farklı  ama içim rahatlasın diyorsan acile yada kadın doğuma git istersen

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 566 göst.
0 oy
2 cevap 191 göst.
0 oy
1 cevap 166 göst.

1,512,234 soru

24,666,665 cevap

367,030 kullanıcı

...