Sanki cok ucuzdudacanim valla para ödemekten kendimize doğru düzgün bi şey alamaz olduk
Yeni yıl itibarıyla devlet normal doğum için özel hastanelere verilen ödeneği arttırdı , fiyatı düşürecekleri yere zamlandırmaları ne saçma.Hem devletten hem bizden daha fazla fiyat alacaklar.
1,512,592 soru
24,671,167 cevap
367,270 kullanıcı