0 oy
731 göst.
12 Ekim 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (22 puan) sordu
Sezeryan doğum yaptım 3 gun oldu sormak istedikleriniz varsa alabilirim kızlar 
Gebelik haftası 38+5 de dogdu

2 Cevap

0 oy
12 Ekim 2022 (136 puan) cevapladı
Zor mu ya sezeryan ben kesikten falan korkuyorum da 
12 Ekim 2022 (22 puan) yorumladı
Yani canim birazcık zor ama sonucu çok güzel sakın korkma bende çok korkuyodum ama hiçte korktugum gibi olmadı
-Reklam-
0 oy
12 Ekim 2022 (157 puan) cevapladı
Belden uyuşturma işlemi kolay geçti mi benim korkum o çünkü ilkinde çok zor olmustu
12 Ekim 2022 (22 puan) yorumladı
Çok kolay geçti hatta hiç hissetmedim bile

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 726 göst.
25 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde neva000 (82 puan) sordu
+3 oy
7 cevap 911 göst.
21 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde kuzucumlar (128 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,036 göst.
23 Ocak 2023 Doğum kategorisinde Berf2121 (108 puan) sordu
+1 oy
5 cevap 908 göst.

1,512,350 soru

24,667,993 cevap

367,103 kullanıcı

...