0 oy
753 göst.
12 Ekim 2022 Doğum kategorisinde (123 puan) sordu
38+1 hamileyim, kan geldi az önce nedendir ne yapmalıyım 
Gebelik haftası 38+1

6 Cevap

0 oy
12 Ekim 2022 (123 puan) cevapladı
Bebeğime birşey olmusmudur
-Reklam-
0 oy
12 Ekim 2022 (667 puan) cevapladı
Doğumun baslanis ol abilir acile git canım 
0 oy
12 Ekim 2022 (736 puan) cevapladı
Hemen hastaneye gitmelisin doğumun basliyor olabilir benimde kan  gelmesi ile başladı hem doğum olmasa bile kan çok riskli gebelikte 
12 Ekim 2022 (123 puan) yorumladı
Bebeğe Bir şey olabilir mi
12 Ekim 2022 (736 puan) yorumladı
Ona ben bişey diyemem canım sonuçta neyin ne olduğunu bilmiyorum fakat yorumlarda okudum da bekle demiş doktorunuz evinize yakınsa bekleyin değilse bence hemen gidin hastaneye
0 oy
12 Ekim 2022 (5,247 puan) cevapladı
Aklınıza kötü birsey getirmeyin  vakit kaybetmeden  bir acile gidin. 
12 Ekim 2022 (123 puan) yorumladı
Doktorumu aradım nişanın gelmiştir bugün içerisinde gel dedi şimdi gelme dedi
0 oy
12 Ekim 2022 (239 puan) cevapladı
Ay canim niye bu kadar panik yapmissin dogum gunlerin zaten normal bisey saglikla al kucagina evladini insallh
0 oy
12 Ekim 2022 (3,758 puan) cevapladı
Acile gidin kanama iyi birşey degil

İlgili sorular


1,512,194 soru

24,666,133 cevap

366,984 kullanıcı

...