0 oy
518 göst.
3 Ocak 2019 Doğum kategorisinde (101 puan) sordu

Merhaba. Ankarada doğum yapan anneler doğumu nerde yaptınız nasıl geçti bilgi verebilir mısınız

Gebelik haftası 38+1

2 Cevap

0 oy
14 Ocak 2019 (820 puan) cevapladı

Lokman hekim akay da eylül ayında doğum yaptım 

14 Ocak 2019 (2,490 puan) yorumladı
Cnm sezeryanmı normal mi yaptın ücret olarak merak ettim ne kadar ödedin
14 Ocak 2019 (820 puan) yorumladı
Valla benim biraz karışık normal başladı sonu sezeryan oldu 5bin küsure doğum paketi almıştık ama net hatırlamıyorum
14 Ocak 2019 (2,490 puan) yorumladı
Anladım canım teşekkür ederim bize de tanıdık bir doktor 6 bin fiyat verdi o yüzden merak ettim farklımı aynımı diye
14 Ocak 2019 (820 puan) yorumladı
Biz 2018 ocakta almıştık sonra bi kaç kez zam geldi farklı fiyat olması normaldir
-Reklam-
0 oy
14 Ocak 2019 (9,952 puan) cevapladı

Benim arkadasim zubeyde hanim yaptı 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 851 göst.
0 oy
5 cevap 684 göst.
23 Haziran 2019 Doğum kategorisinde AyslYns (325 puan) sordu
0 oy
15 cevap 1,348 göst.
9 Şubat 2019 Doğum kategorisinde Beyaz orkide (140 puan) sordu
0 oy
6 cevap 1,228 göst.

1,512,441 soru

24,669,200 cevap

367,164 kullanıcı

...