0 oy
125 göst.
7 Ekim 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (19 puan) sordu
Kizlar 7+3 haftalik 2.hamileligim 1 hafta once trafik kazasi gecirdim allaha sukur bebegim yasiyor rubella pozitif cikti kanda 378 deger doktor eger hamilelikte basladiysa bebegi alacaz dedi ama ben aldirmiyacam Allahin izniyle bisey olmaz basina gelen oldumu bu hastaliktan perinatolojiye sevk etti beni ne yapmam lazim

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 699 göst.
10 Kasım 2018 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde kakakskdkd (283 puan) sordu
0 oy
4 cevap 344 göst.
31 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Can polad (73 puan) sordu
0 oy
1 cevap 247 göst.
0 oy
1 cevap 203 göst.

1,512,399 soru

24,668,626 cevap

367,134 kullanıcı

...