0 oy
198 göst.
5 Ekim 2022 Doğum kategorisinde (67 puan) sordu
39 haftalık gebeyim bi kaç gündür rahatsız gibiyim sancılarım arttı. Dün gece hastaneye giderken de hafif kanamam oldu açılma kanamasıdır deyip gönderdi. Ama nişan değil nişanım 3 gün önce gelmişti ve normal lekelenme gibi. Size de oldu mu. Normal mi kanama olması 
Gebelik haftası 39

3 Cevap

0 oy
5 Ekim 2022 (1,157 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Benim nişan gelmesinden Bi gün sonra kanama oldu 3 4 saat sürdü cok yogun değildi sonra Dr gttm açılma başlamıştı 1 cm 
-Reklam-
0 oy
5 Ekim 2022 (1,253 puan) cevapladı
Acilma olunca kanama oluyor malasef ama aşırı değildi Bende 
0 oy
5 Ekim 2022 (973 puan) cevapladı
Ben doktor kontrolundeydim kanamam oldugu surece cunku ilk dogumum sezeryandi. Ama hersey yoldunda gitti kanamam oldu acilma oldukca oluyordu

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...