0 oy
874 göst.
2 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (316 puan) sordu

Bu hastaneye giden var mı?

Gebelik haftası 11+5

5 Cevap

0 oy
2 Ocak 2019 (178 puan) cevapladı

Benim ikinci gebeliğim ikisinede Medipol Megaya gittim

-Reklam-
0 oy
2 Ocak 2019 (3 puan) cevapladı

Ben gidiyorum


0 oy
2 Ocak 2019 (665 puan) cevapladı

Ben orda yaptım doğumumu tavsiye ederim

0 oy
20 Aralık 2019 (389 puan) cevapladı
Bende gidiyorum. 18+5
0 oy
20 Aralık 2019 (167 puan) cevapladı
Bende gidiyorum ilk gebeligim bundan onceki kurtajdi gerci. didem altın özüpak hanıma doğum falan herşeyi orda düşünüyorum ayda bir çağırıyor 20.haftadayiz hayirlisiyla insallah hepimize hayırlı sağlıklı hamilelikler doğumlar insallah

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 1,030 göst.
0 oy
4 cevap 1,071 göst.
0 oy
1 cevap 483 göst.
0 oy
3 cevap 738 göst.

1,512,350 soru

24,667,993 cevap

367,103 kullanıcı

...