0 oy
325 göst.
4 Ekim 2022 Doğum kategorisinde (89 puan) sordu
50 gün önce sezeryan oldum. Karnımdaki uyuşukluk normal mi sizin ne zaman geçti 
Gebelik haftası Bitti

2 Cevap

0 oy
4 Ekim 2022 (270 puan) cevapladı
Canım daha çok erken. İlk gebeliğimde 8 ay falan sürmüştü ama çevremde hala geçmeyen insanlarda vardı
4 Ekim 2022 (89 puan) yorumladı
O zaman paniğe gerek yok :)) teşekkür ederim
4 Ekim 2022 (270 puan) yorumladı
Evet insan ister istemez korkuyor bende çok korkmuştum:)
-Reklam-
0 oy
4 Ekim 2022 (1,908 puan) cevapladı
Canım benim oğlum 3yaşında daha yeni geçti sayılır
4 Ekim 2022 (89 puan) yorumladı
Ben biraz acelecilik yapıyorum o zaman. Endişe etmiştim normalmiş demek ki teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 295 göst.
0 oy
0 cevap 149 göst.
20 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Naz yilmaz (19 puan) sordu
0 oy
2 cevap 550 göst.

1,512,340 soru

24,667,966 cevap

367,100 kullanıcı

...