Merhaba hanımlar 3 aylık oğlum var adetim gecikti test yaptım silik çıktı ama belli edicek şekilde kan verdim değer 18 çok düşük değer bu değerdee testin böyle çıkması normalmi hamilemiyimdir
Hayırlısı olsun beraber büyürler artık
1,512,451 soru
24,669,294 cevap
367,168 kullanıcı