Merhaba hanımlar 3 aylık oğlum var adetim gecikti test yaptım silik çıktı ama belli edicek şekilde kan verdim değer 18 çok düşük değer bu değerdee testin böyle çıkması normalmi hamilemiyimdir
Hayırlısı olsun beraber büyürler artık
1,512,564 soru
24,670,893 cevap
367,252 kullanıcı