Bende de çok var kapkara beni de muayene fln ederse doktor "bu kararma doğumdan sonra geçer mi yaa çok kötü oldu" demeyi düşünüyorum doktora en azından hamilelikte olduğunu anlar doktor da
1,512,350 soru
24,668,039 cevap
367,107 kullanıcı