Ben 6+5 de gitmiştim kese ve bebek gözükmüstu hatta minik minik kalp atışları da duyuluyor demişti doktor. Sende biraz daha bekle görürsün inşallah canım miniginii
1,512,507 soru
24,670,064 cevap
367,208 kullanıcı