0 oy
314 göst.
2 Ekim 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (277 puan) sordu
Kızlar düşük riskim var bu yüzden pruluton depot iğne kullanıyorum.her cuma ancak bu cuma unuttum hafta bir dedi doktor bugün vurulayim mı sizce yoksa haftayı mı beklemeliyim hemşire bı haftayı geçmesin demişti 

3 Cevap

0 oy
2 Ekim 2022 (518 puan) cevapladı
Vurulun bugun haftaya bugünle ayni gün vururlursunuz 
2 Ekim 2022 (277 puan) yorumladı
Vurulayim teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
2 Ekim 2022 (64 puan) cevapladı
Vurul sıkıntı olmaz ben de kullanmıştım benim de düşük riskim vardı pazartesiden pazartesiyeydi benimki de unutuyordum sürekli Çarşamba cuma ne zaman olursa vuruluyordum cnm
2 Ekim 2022 (277 puan) yorumladı
Tamam canım vurulayım teşekkür ederim
0 oy
2 Ekim 2022 (1,889 puan) cevapladı
Bugün yapın tabi bende 3 gunde 1 yapyrm bazen unutup 4 ve ya 5 günde hatırlasam hemen yaparm
2 Ekim 2022 (277 puan) yorumladı
Teşekkür ediyorum cevabınız için

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 376 göst.
0 oy
10 cevap 1,515 göst.
27 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Neslihan21 (288 puan) sordu
0 oy
0 cevap 173 göst.
0 oy
4 cevap 520 göst.
24 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mmmmeerve (746 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...