Kizlar ıdrarimda az kan ve iltihap çıkmış. Aile hekimim bana monurol 3g verdi . Asla hamilelikte antibiyotik kullanmayin diyorlar. 12 yaş altı çocuklara verilmiyormus. Ne yapicam ?? Bu ilacı kullanan var mi hamilelikte?
1,512,242 soru
24,666,721 cevap
367,038 kullanıcı