Arkadaşlar iki üç gündür sancılarım var bide üç seferdir kan geliyor salı günü hastane randevum var o yüzden acile gitmek istemiyorum sizce bu doğum belirtisi mi
1,512,432 soru
24,669,047 cevap
367,158 kullanıcı