0 oy
413 göst.
14 Haziran 2018 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (263 puan) sordu

Slm hamisler suan çok stresliyim 24haftalik hamileyim ve ilk defa tüy Dökücü krem kullandım bilmeden internette araştırdım çok önerilmiyormus ve şuan çok tedirginim bebegime zarar gelmismidir kötüyüm arkadaşlar moral olarak lütfen yardım edin

Gebelik haftası 24

1 cevap

0 oy
14 Haziran 2018 (282 puan) cevapladı

Canim korkma ben normalde kullanmadığım halde hamileyken merak edip 2 3 defa kullandım bacaklarımı felan aldim bisey olmadi Allaha bin şükür sende korkma derim 

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,457 göst.
0 oy
1 cevap 430 göst.
11 Ağustos 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Milam (23 puan) sordu
0 oy
11 cevap 1,658 göst.
0 oy
2 cevap 222 göst.

1,512,644 soru

24,671,713 cevap

367,291 kullanıcı

...