0 oy
251 göst.
24 Eylül 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (4 puan) sordu
Merhabalar arkadaşlar

Doktor kontrolüne gittik. Bebekte bir şey yok fakat böbrekte genişleme olmuş ve nst de 190 a kadar çıktı kalp atışı endişelendim ve sonra tekrar nst yaptırdı doktor ve normal dedi daha düzgün seyretti. İki hafta sonra tekrar kontrol var. Bu durum çok sıkıntılı mi acaba
Gebelik haftası 30

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.


1,512,745 soru

24,673,303 cevap

367,390 kullanıcı

...