0 oy
416 göst.
23 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (62 puan) sordu
Kizlar merhaba 30 haftalık hamileyim ama mide yanmasına dayanamiyom  sanki boğazıma donlarca acı biber yemisim okadar yanıyor ne yapacam benim durumumda olanlar ne yapmış acaba 
Gebelik haftası 30

4 Cevap

0 oy
23 Eylül 2022 (54 puan) cevapladı
Malesef bendede var o sorun süt içiyorum sık sık eğer geçmezse doktorum renni duo surup verdi onu içiyorum kısa zamanda geçiyor 
23 Eylül 2022 (62 puan) yorumladı
Banada gaviskon verdi ama çok içme dedi bir yemek kaşığı iç dedi yoksa kanını düşürür diye fazla içme dedi
23 Eylül 2022 (54 puan) yorumladı
Bana herhangi bir kısıtlama yapmadı hatta 3 şişe yazdı tabi sürekli kullanmıyorum mümkün oldukça süt ve yoğurt gibi şeylerle geçirmeye çalışıyorum
23 Eylül 2022 (1,611 puan) yorumladı
Gaviscon ve rennie kana karışmıyor. 9 senedir kullanıyorum
-Reklam-
0 oy
23 Eylül 2022 (1,058 puan) cevapladı
Valla bendede ayni sikinti var canim soda iciyorum iyi geliyor oda olmazsa rennie duo kurtaricim oluyor ekmek yiyenler var sut yogurt tuketenler var ama onlar bana fayda etmiyor
0 oy
23 Eylül 2022 (111 puan) cevapladı
Bnd bugün tam 31 haftalık oldum bnd de var aşırı derecede normalde baharatlı yemek yemeyi severim onu kesmeme rağmen hala devam ediyor özellikle geceleri ve siz de de var mı bilemiyorum nefes alamıyorum artık ya o yüzden uyuyamıyorum da Allah yardımcımız olsun 
23 Eylül 2022 (62 puan) yorumladı
Aynen kızlar inan su saat oldu kıvranıp duruyom  uzaniyom kalkiyom geçmiyor çok kötü yanma var  rabbim yardımcımız olsun gaviskon da iciyom fayda etmiyor inan olmadı sade soda alıyım süt iciyim artık
0 oy
23 Eylül 2022 (1,377 puan) cevapladı
Ben yoğurt ve sade soda içiyorum canım çok iyi geliyor 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 200 göst.
0 oy
6 cevap 224 göst.
0 oy
4 cevap 386 göst.
0 oy
9 cevap 365 göst.

1,512,233 soru

24,666,629 cevap

367,023 kullanıcı

...