0 oy
167 göst.
23 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (29 puan) sordu
Bebeğimi aşağıda hissediyorum ve haraket ettikçe rahimde baskı iğne batması gibi can yakıcı bi his oluyor 38 haftalık hamileyim birde ishal olmuşum hani afedersiniz  soğuklardan dolayımı yoksa hamilelikten dolayıöo ayırt edemedim 
Gebelik haftası 38

1 cevap

0 oy
23 Eylül 2022 (398 puan) cevapladı
35+3 um cnm Benimde oyle batmalarim oluyor gun icinde.doktora sordum o batmalarin gayet iyi oldugununu ve oyle devam etmesi gerektigini soyledi.bu pelvis kaslarinin gevsemesinden kaynakli bir durum.buna ek olarak bol bol yuruyus istedi cati daha kolay  acilmasi icin.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 219 göst.
11 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Rozerin53 (13 puan) sordu
0 oy
0 cevap 190 göst.

1,512,451 soru

24,669,294 cevap

367,168 kullanıcı

...