0 oy
263 göst.
23 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (719 puan) sordu
Artık tutamıyorum kendimi karnımın içi ağrıyor acile gittim bişi yapmadılar bebeğime bir zararı olur mu kaburgam dahi ağrıyor 
Gebelik haftası 30+5

1 cevap

0 oy
23 Eylül 2022 (1 puan) cevapladı
Bebeqin hareketlerinde sikinti yoksa olmaz canim benim bende 36+2 yim asiri öksürük bende de var nezle öksürük hastayim öyle 
24 Eylül 2022 (719 puan) yorumladı
Hareket varda ara ara mide bulantım baş dönmem başladı
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 649 göst.
0 oy
4 cevap 650 göst.

1,512,450 soru

24,669,287 cevap

367,167 kullanıcı

...