0 oy
217 göst.
23 Eylül 2022 Doğum kategorisinde (4 puan) sordu
Merhaba sezeryandan sonra  sezeryan yerinden  gelen su  kimlerde oldu??
Gebelik haftası Dogdu

2 Cevap

0 oy
23 Eylül 2022 (219 puan) cevapladı
Bende oldu ilk kanlı şekilde geldi sonra sarı ya döndü doktora gidin isterseniz iyileşme sürecini çok uzatıyor ben doğum yapalı 50 gün oldu hala yaram kapanmadı 
-Reklam-
0 oy
23 Eylül 2022 (1,058 puan) cevapladı
Malesef yaranizz enfeksiyon kapmis canim dikislerinizin iyilesme surece bu durumda bir hayli uzar hatta bir iki tanesini atadabilir kendi doktorunuza gidin antibiyotik tedavisine baslamasi gerekiyor genelde goruluyor bu durum tedirgin olacak birsey yok onleminizi alin yeter

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 1,255 göst.
17 Aralık 2023 Doğum kategorisinde Tamish (310 puan) sordu
0 oy
3 cevap 316 göst.
0 oy
3 cevap 353 göst.
0 oy
2 cevap 310 göst.

1,512,175 soru

24,665,940 cevap

366,975 kullanıcı

...