0 oy
285 göst.
22 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (67 puan) sordu
Kızlar cam sakurada dogum yapanlar varmi nasil iyi bi hastanemi memnun kalanlar yazabilir mi

1 cevap

0 oy
22 Eylül 2022 (102 puan) cevapladı
Ben iki çocuğumda orda doğum yapttim çok güzel çok memnun kaldım ikisindede
22 Eylül 2022 (171 puan) yorumladı
Hangi doktora gittiniz bende orda doğum yapmak istiyorum kendim Marmaris'te yaşıyorum ama kimsem olmadığı için ailemin yanına gidicem
22 Eylül 2022 (102 puan) yorumladı
Valla hiç hatırlamıyorum isimlerini bende ailemin yanına gelerek yapttim Ankara'da oturuyorum ben yani hamilelik boyunca burda değildim sadece doğumlarımi burda yapttim hemşireleri çok çok iyiler gercektten çok samimiler güler yüzlüler ama doktorlari pek öyle değil:)
22 Eylül 2022 (102 puan) yorumladı
Yinede diğer hastanelere göre iyiler yani ben bı kaç tanesine gittim ilk doğumda acile hic ilgilenmiyorlar hep yabancilar dolu ama bu hastane güzel aynu kaldığın odada doğum yapıyorsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 721 göst.
0 oy
1 cevap 567 göst.
0 oy
1 cevap 224 göst.

1,512,304 soru

24,667,494 cevap

367,070 kullanıcı

...