0 oy
218 göst.
21 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (58 puan) sordu
Adetime 1 hafta var saat başı idrara cikiyorum test yapiyorum neqativ və ya beyaz çizgi .idarara sık çıxmaqdan və çok hafif bel ağrısından başqa bir deyisikliyik yok bədənimdə. Böyle olup hamile olan varmı . Sabirsizlaniyorum
Gebelik haftası Proqramla 3+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
21 Eylül 2022 (34 puan) cevapladı
Adetinin durumuna göre test yap tatlım böyle hevesleniyo insan olmayınca da üzülüyor hzaten bir hafta kalmış gecikirse yaparsın hayırlısı olsun inşallah 
22 Eylül 2022 (58 puan) yorumladı
Tamam canım çok təşəkkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 320 göst.
0 oy
1 cevap 465 göst.
22 Şubat 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu
0 oy
5 cevap 440 göst.
0 oy
5 cevap 467 göst.

1,512,178 soru

24,665,965 cevap

366,976 kullanıcı

...