0 oy
308 göst.
21 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (654 puan) sordu
19 +1 günlük gebeyim  basur oluşmuş çok kötü oluyor bunun için ne yapabilirim  öneriniz varmi birde bu haftalarda bebegin çok hareketli olması normalmi  karn içi ağrısı  fln 
Gebelik haftası 19+1

1 cevap

0 oy
21 Eylül 2022 (1,747 puan) cevapladı
Bebeğin hareketli olması normal sağlıklı bebek olduğunun göstergesidir hareket.

Basur için doktora git. Ben de o dönmelerde oldum osmolak adlı bir şurup verdi bağırsakları yumuşatip sivilastiriyor o kadar memnun kaldım ki o şuruptan gidin size yazsin. Ayrıca bol bol kayısı zeytinyağı tüketin. Hazmı kolay seyler yiyin. Geçmiş olsun 
21 Eylül 2022 (654 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 1,477 göst.
3 Temmuz 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Linasu (986 puan) sordu
0 oy
11 cevap 1,191 göst.
14 Şubat 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Sibel2021 (420 puan) sordu

1,512,815 soru

24,674,140 cevap

367,435 kullanıcı

...