0 oy
323 göst.
19 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (138 puan) sordu
Mrb kızlar 37+5 günlük hamileyim  sizce hangi durumlarda hastaneye gitmeliyim  sanci sıklaşır sa mi yada Nisan ve suyunun gelmesini mi beklemediğim  bu arada  2. Gebeligim ama her gebelik farklı oluyor mus  yardımcı olurmusunuz 
Gebelik haftası 37+5

2 Cevap

0 oy
19 Eylül 2022 (4,793 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Nişan gelince sakın olun. Hastanelik bir durum değil. Sancı sıklığını takip edin 5 dkda bire düşerse veya suyunuz gelirse hastaneye gidin 
-Reklam-
0 oy
19 Eylül 2022 (174 puan) cevapladı
fazla olan her durumda gidin ağrım oldu gittim erken doğum olmasın diye dört gün yatırdılar

1,512,352 soru

24,668,109 cevap

367,110 kullanıcı

...