39+1 oldum hâlâ ne açılma var ne başka birşey pazar günü yatış gözüküyo bakalım nolcak inşallah senin kolayca açılman olur bı avazda kucağımıza alırız inşallah
1,512,234 soru
24,666,665 cevap
367,030 kullanıcı